Kirjoittaja
Niko Kultalahti

Gappsilta ponnistanut Happeo keräsi itselleen 11 miljoonan euron rahoituksen

Tänään meillä Gappsilla juhlitaan, etänä tottakai. Gappsin sisällä vuonna 2014 syntynyt ja sittemmin omaksi yrityksekseen kasvanut Happeo keräsi tässä haastavassa globaalissa taloustilanteessa huomattavan kasvurahoituspotin.

Kasvurahoituksen turvaaminen on monella tapaa hyvä uutinen. Sijoittajat ja markkinat uskovat tarinaan ja tuotteeseen, johon me olemme uskoneet jo kauan. Toiseksi Happeo voi nyt jatkaa maailmanvalloitustaan ja rekrytoida uusia osaajia palvelun kehittämiseksi. Happeon toimitusjohtajan Perttu Ojansuun mukaan nyt onkin hyvä aika rekrytoida, sillä kovia tekijöitä on juuri nyt vapaana.

“Tämä on ilouutinen myös Gappsin nykyisille asiakkaille, sillä Happeon ominaisuuksien ja kehityksen voidaan odottaa kiihtyvän entisestään. Koko markkinaa ajatellen uskomme, että meillä on käsissämme alusta, ekosysteemi ja palvelut, jotka tarjoavat maailman parhaan digitaalisen työn kokemuksen”, kommentoi Kasper Pöyry, Gappsin toimitusjohtaja.

Happeon kehittämä digitaalinen työskentelyalusta mullistaa yrityksen sisäisen viestinnän. Vanhanaikainen intranet on usein staattinen tiedon hautausmaa, josta oikeaa informaatiota ei meinaa löytyä ja jonka päivittäminen on usein työlästä. Happeo sen sijaan rakentuu Googlen G Suiten työkalujen kanssa dynaamiseksi viestintäkanavaksi, jossa yhdistyvät perinteinen viestintä, kollaboraatioympäristö ja muu yrityksen keskeinen sisältö.

Happeo on tällä hetkellä vahvasti matkalla yksisarviseksi. Asiakkaita on parisensataa ja alustalla on noin 300 000 käyttäjää. Suurin osa asiakkaista on suuria kansainvälisiä yrityksiä, kuten Gant ja WWF. Suomessakin asiakkaita riittää: Happeon ja Gappsin asiakkaita ovat muun muassa Neste, Trimble Solutions, We Are Group ja Bygghemma.

Webinaari: Happeo ja työyhteisöviestintä digitaalisen kulttuurin rakentajana

Haluatko kuulla enemmän Happeosta? Haluatko tietää, miten Happeo tukee työntekijöiden sitoutuneisuutta ja auttaa nyt, kun perinteisten intranettien ja viestijän toimenkuvat ovat murroksessa?

Järjestämme torstaina 4.6. klo 14.00-15.00 webinaarin, jossa mukana on myös Trimblen Taina Saarikoski kertomassa, kuinka Trimble rakentaa yhteisöllistä digitaalista kulttuuria Happeon avulla.

Ilmoittaudu webinaariin tai vähintäänkin tilaa tallenne itsellesi.

Niko Kultalahti
Head of Marketing

Ota yhteyttä