Kirjoittaja
Niko Kultalahti

Happeo yksi vuoden 'cooleimmista toimittajista'

30/10/2019   Happeo, Tiedote

Happeo julkaisi tiistaina 29. lokakuuta tiedotteen, jonka mukaan se on saanut arvostetun Cool Vendor -maininnan Gartnerin uudessa Cool Vendors for Connecting Digital Workplace Applications and Services -raportissa. Happeon lisäksi Gartnerin listalle valittiin yhtiöt Agora, Mio ja Solo. Gartnerin tilaajat pääsevät raporttiin käsiksi täältä.

Gartnerin julkaisema raportti kertoo, että ”Organisaatioiden digitaalinen työalusta koostuu monenlaisista sovelluksista ja palveluista, joiden on toimittava harmonisesti yhdessä. Valittujen neljän toimittajan sovellukset yhdistävät ja integroivat organisaation digitaaliset työvälineet yhdeksi kokonaisuudeksi.”

Happeon toimitusjohtaja Perttu Ojansuu vastaa uutisiin ”Työnteko on suuressa murroksessa. Organisaatioiden on varmistettava fyysisen kulttuurin lisäksi että yrityksessä on tehokkaasti toimiva digitaalinen työntekijävetoinen kulttuuri. Organisaatioiden digitaalinen kulttuuri edistää työntekijöiden yhteenkuuluvuutta, jolla on suorat vaikutukset organisaation tuottavuuteen sekä työntekijöiden sitoutumiseen. Happeon työskentelualusta on luotu edistämään tällaista positiivista yrityskulttuuria. Olemme erittäin ylpeitä, että Gartner on huomioinut tämän uudessa raportissaan.

Yli kahden vuoden ajan Happeo-asiakkaana toimineen Randstadin Global Businesses -liiketoiminnan toimitusjohtaja Rebecca Hendersson reagoi uutisiin: “Ennen Happeota globaalin liiketoiminnan divisioonallamme ei ollut keskitettyä alustaa tietojen jakamiseen ja yhteistyöhön eri mantereiden välillä. Tämä vaikeutti organisaation sisäistä viestintää. Nyt se on muuttunut. Jo ensimmäisen kuuden kuukauden jälkeen näimme merkittävän parannuksen ihmisten sitoutumisessa ja liiketoiminnan kehityksessä. Yli 80 % työntekijöistämme käyttää Happeota päivittäin.

Aikaisempia Gartnerin Cool Vendor -nimityksiä ovat saaneet muun muassa seuraavat suomalaiset yhtiöt: RELEX, Enevo ja Callstats.

Mikä on Happeo?

Happeo on organisaatioille tarkoitettu digitaalinen työskentelyalusta, jonka asiakkaita ovat keskisuuret ja suuret yritykset kuten BMW, Rovio ja Neste. Vuonna 2017 Euroopan unioni nimesi Happeon yhdeksi lupaavimmista startup-yrityksistä.

Gapps on Happeon virallinen kumppani ja ainoa yritys Suomessa, joka tarjoaa Happeon konsultointia, käyttöönoton sekä tuki- ja koulutuspalveluita. Suomessa Gapps on auttanut esimerkiksi Bygghemma Finlandia jäsentämään ja selkeyttämään viestintää Happeon avulla.

Niko Kultalahti
Head of Marketing

Lue lisää samanlaisia artikkeleita

Haluatko kirjoitukset suoraan sähköpostiisi?